discodans

Hej på er!

Just nu har jag fullt upp, här koreograferas det disco i massor. Men nu är jag faktiskt inne på min sista tävlingskoreografi för den här säsongen och det känns riktigt skönt. Jag blev nästan lite stressad där ett tag, men samtidigt är det kul att kunna hjälpa till. Det är ju sådana talanger jag får möjlighet att dansa med, jag är verkligen priviligerad!

Min lill-skrutt är sjuk här hemma. I går kväll hade han nästan 40 graders feber och han är fruktansvärt rosslig och slemmig i halsen. Han vaknar titt som tätt och tokgrinar, det måste kännas så läskigt för honom när det river i bröstet. Fina älskade Liam. Det gör minst lika ont i mig, speciellt eftersom jag antagligen har smittat honom. Men alla barn blir ju sjuka, jag hoppas att det går över snabbt bara ♥

Min valborg firas alltså inne, men det känns helt ok ändå. Jag tycker Liam är för liten med maj-kase, vi tar igen det nästa år i stället.  Hoppas ni läsare har haft en riktigt bra dag!

Nu lär jag fortsätta med dansen här hemma, annars blir jag vaken hela natten. Natti natti, vi hörs imorgon!






Duktia Victorius som har gått upp i A-klass nu, endast 10-11 år gamla!

Kommentarer
Postat av: Melinda - Lycklig mamma till 3 killar ♥

sv, Jag behöver din mail isf :) vill inte skriva ut lösen här, eller maila mig!



Kram

2012-05-01 @ 09:49:55
URL: http://karlekmedordochfoton.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0