Dagens!

God kväll!

Jag har försökt börjat blogga flera gånger nu, men Liam vaknar var 5:e minut och är otröstlig, han har antagligen magknip :( På grund av min troliga tidsbrist med detta inlägg så blir det en hederlig dagens!

Dagens:

fina: var absolut Ellens och Hugos dop idag. Jättefint och mysigt!

glupska: ja, det lär ju vara min lilla pöjk det! Han mumsade i sig potatis med god aptit, gapade efter mer hela tiden och tyckte det var helt toppen med lite nya smaker! Magknipet nu på kvällen är ju så klart en konsekvens av att mamman tyckte det var så kul att mata sin bebis, så hon inte slutade i tid.

mums: italiensk smörgåstårta på dopet!

besök: pappa ska sova här, A jobbar. Igår var det folk på baksidan och rumlade runt, så det är skönt med sällskap även om Totti gjorde det tydligt för gårdagens ovälkomna gäster att han minsann INTE tänkte släppa in dem!

sköna: jag sov en timme... det är det bästa som finns!

dryga: vet ni hur stökigt det är här hemma nu? Crazy!

vill haaaaaa:
kläder! Jag glider runt i samma hela tiden, jag är fortfarande för mullig för mina gamla och har väl börjat komma till insikt om att det är dags att köpa nytt!

hur är det möjligt?: Jag fyller snart 30 och mina "små" danselever går på Heartbreak... hmmmmm.....

roliga: statistiken är bra på bloggen, det gillar jag!

lata: me, myself and I! Varför tar jag aldrig med mig kameran?

peppningskort: Idag gör du bara bra val! och Hej snygging!

oj vad jag är duktig: på att kolla på disco-koreografier. Många många många sådana snurrar runt i skallen just nu!

hjälp?: skulle jag vilja ha med att få lite tips på musik. Please? Jag har lite torka här hemma!

bok: Gustavs Grabb av Leif GW Persson.... jag gillar den, har kommit halvvägs och tycker att den är klart läsvärd!

YES!: Jag hann skriva klart, härliga tider! Lika bra att avsluta så att jag hinner gå och lägga mig också... hahah... natti på er!

Bästa Victorious!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0