Dagar som dessa

Är inte så roliga. Min mage fungerar inte som den ska, jag mår illa varje dag, men de senaste dagarna har magen protesterat ordentligt. Jag blir som magsjuk, vilket är så galet jobbigt. Det värsta är att jag inte vet varför eller hur jag ska förändra det. Men jag ska till läkaren på torsdag, så får jag se vad han säger. Det lutar väl åt IBS, vilket känns mindre kul...

Så därför har det inte hänt så mycket för mig, förutom att jag missar både jobb och skola.., och tid med Liam! Blääää! Appropå lilla bus, så ramlade han ned från tv-bänken idag och slog sig så gräsligt i munnen. Det blödde massor, så imorgon blir det en tur till tandläkaren också. Lilla skrutten ❤❤❤

I lördags var det första tävlingen, bronsdisco här i Gävle! Som jag längtat! Uddans gjorde en jättebra tävling och drog ihop 10 pokaler! Det var riktigt bra för enbart brons, superkul! 🏆 Men det roligaste är helt klart att få se alla stråla på golvet igen, som jag längtat!!!

Imorgon blir en bra dag! Så det är väl lika bra att gå och lägga mig bredvid mina killar.

God natt på er ❤

(Bilden nedan är när Kajsa och Liam hejar på kusin Alex på discotävlingen. Det resulterade i silvermedalj i både singel och par. Heja vad bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0