God morgon bloggen!

Idag är det den 10e februari, vilket betyder MIN födelsedag! Jag väcktes på morgonen med frukost på säng och skönsång av maken och Lill-bus! Liam hade "skrivit" på mitt kort (det är ju omöjligt att läsa vad, men jag är ganska säker på att det står "jag älskar dig världens finaste mamma" eller något annat piffigt!!") och så fick jag en ROSA Lacosteparfym som luktade jättegott! Lyxigt värre!

Klockan är 11 och jag ligger fortfarande i sängen! Liam och Andreas har somnat här brevid och jag ligger och luktar på Liam. Tråkigt nog är jag förkyld och känner inte så mycket, men jag förstår ju att han luktar så där galet gott som han alltid gör! Förutom när han ätit fisk och potatismos på burk, då är det faktiskt ingen höjdare att snusa på honom :) Men nu vet jag att han åt en macka nyss (med kalkon, eftersom han tog min kalkon och sa tack tack innan han sög i sig den lite förnöjt), så då borde han lukta mumma!

Om några timmar börjar jag jobba och kommer inte hem förrän sju, så imorgon får det bli lite fika här hemma. Många säger ju att man kan sluta fira födelsedagar när man blir äldre, men inte jag! Även fast jag får lite mer dödsångest för varje år så älskar jag födelsedagar, det är ett perfekt tillfälle att få träffa släkt och vänner samtidigt som man får blommor och presenter! Perfekt! Det enda dumma är att jag ska bjuda på fika fast jag aldrig bakar, systersonen Simon fyller år dagen innan mig, så jag brukar få fikabröd av dom, men nu vart det inte så. Vi får se hur det blir :) :)

Nej, nu ska jag sätta fart, det kan vara kul om jag får se lite pigg ut på min dag! Hade jag varit 16 så hade jag lagt as-snygga bilder på mig med ballonger och skrivit IDAG ÄR DET MIN DAG, men nu är jag ju liksom inte det. Så ni får den senaste bilden på mig, som min goa kompis Viktoria tog på mig och bus i pulkan. Älskar den! Antagligen var det den enda gången Liam såg glad ut överhuvudtaget den dagen i backen, eftersom jag verkar ha fått en son som tycker att snö är överskattat. Så enyoy och ha en riktigt bra dag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0