Avslappning och enhörningar

Men vilken underbar vistelse på Högbo spa! Härliga brudar att umgås med, fantastisk mat och en ansiktsbehandling! Som ni kanske märker så skrev jag inget innan ansiktsbehandlingen... den var helt ok, men lite skum. Jag hade en kvissla i pannan, får lätt det när jag är förkyld. Massören undrade om hon skulle ta bort den och det lät ju som en bra idé. Tjejen började klämma och trycka, och sa sedan att hon skulle punktera den med en nål. Ok, svarade jag. Hon höll på ett tag, sedan sa hon att: Oj, det gick visst inte. Lät inget vidare... Sedan när jag gick såg jag mig själv i spegeln och... dra åt skogen vilket HORN jag hade i pannan! Jag såg ut som en enhörning alltså, jag skämtar inte! Det kändes som om jag var framtung när jag gick! Inte så proffsig bhandling kanske, men alla hade ju nåt att skrattat åt under middagen ;) hehe... problemet är att hornet, som dock minskat, fortfarande är kvar.

Nu är vi uppladdade med energi, redo att köra igång dansterminen! Nu ska jag skriva in alla nybörjare på listorna i datorn, så har lite att göra kan man ju säga.

Lägger in en bild på mina rumskompisar och hornet, som faktiskt knappt syns på bilden. Tack sminket och kameravinkeln  ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

fina ni är!! <3

2010-08-21 @ 17:12:14
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0