Daans :)

Idag har dansats, fy sjutton vad kul! Benke från Bounce var på Uddans och dominerade, så himla skoj! Sedan har jag träffast massor av elever idag, om ni som INTE dansar är nyfikna så kom gärna ned på stortorgets invigning nästa söndag ;)

Nu ska jag och underbara, finaste Bella hem till Agneta (som också är helt underbar och fin!!) på grillning och lite vin. Perfekt lördagskväll... har lite bråttom faktiskt, borde ha börjat gått redan. Totti ska med så klart!

Vet ni!? Totti blev anfallen av väldigt varg-liknande hund i går, när han var i svampskogen med pappa! Usch, jätteläskigt, men allt gick bra. Skriver och berättar mer imorgon, nu är det dags att umgås med vänner :)

PUSS!



Benke! (bilden från google)



Agneta, here we come!

Har ju föresten klippt mig, kan bli en bild på det imorgon. Ingen större chock faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: sara

jaaa!!!! :D<3

2010-08-28 @ 19:48:15
URL: http://saralarssonnn.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Usch vad otäckt med Totti och varghunden, tur att ingen kom till skada. Du skriver mycket med omtanke, mysigt att läsa allt. Jag förstår hur du känner ang. din vän inte roligt, men som sagt du väljer ju dina vänner och du släpper det som inte känns bra. Nu blir det mycket hundkurs. youga och hoppas kunna komma till invigningen till helgen. Älskar dig kram mamma.

2010-08-29 @ 21:39:21
Postat av: ghdjafpaos

ojsgblIAHSDöldflskdnfaosdkgåosidnbgpoajkkajxgfcLEFGUP

2011-12-13 @ 14:56:33
URL: http://dflaskdjgåoainh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0