DAGENS...

Dagens skrattanfall: Jag & Sabina försöker vara smidiga på disco-träning idag

Dagens kommentar: Sabina " Nej, jag gör illa mig om jag gör det här, eleverna får göra det själva! " hahaha

Dagens kommentar 2:
Lisa " Ja, absolut! Hur fan gör man?" hahahahaha

Dagens yr-Lisa: höll på att bli påkörd av en cykel... 2 ggr på ca 2 sekunder!

Dagens glädjeämne: hundarna!

Dagens Jag längtar efter: Andreas kyssar!

Dagens godaste: var helt klart kyckling-salladen med pinje-nötter

Dagens finaste: är min pappa! Han finns alltid där för mig!

Dagens "jag är bra på": att visa kärlek!

Dagens predikan:
Lita på att allt löser sig till det bästa, det är ofta tanken som styr!

Ha det lovely!


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack Lisa! :) kram kram

2010-08-21 @ 23:09:38
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0