Häliga fredag

Idag ska jag till frisören, har en sådan härlig utväxt nu! Håret blir ju verkligen mörkare med åldern, skulle så gärna ha tillbaka hårfärgen jag hade när jag var liten. Alldeles ljust och luftigt :) I alla fall när jag var typ 2, innan dess hade jag hemskt hår. Det stod rätt upp, trots att det var över en decemeter långt och hade nån skum brunaktig ton. Mamma vattenkammade och vattenkommade, men så fort det torkade bara reste det sig igen.. hahaha... såg ut som någon hade skrämt mig :)

Jag lekte med tanken att jag skulle färga håret rött idag, men det blir inte så. Är alldeles för tråkig för något sådant, tänk om det inte blir bra!!

Sen är det dans för hela slanten ikväll, tokigt bara att jag inte hittar en av låtarna jag behöver. Vet bara att den heter "Alla kan dansa", så tipsa gärna mig o ni vet vem som sjunger :)

Ha en bra kväll!



Lilla Lisa hade alltid en dålig hårdag, haha

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack Lisa ! :)



Vad söt du var på bilden. puss

2010-08-27 @ 15:41:03
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Marie

Men är du söt, eller är du söööööt?????Kram

2010-08-28 @ 12:40:29
URL: http://mariiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0