släpp det gamla

Nu har jag börjat på det här inlägget 4 ggr, men suddat varje gång. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig.... Jag är 28 år och då har man ju liksom skaffat en del vänner för livet, som jag har skrivit om i tidigare inlägg. Men vad konstigt det är när man trodde att man hade en sådan vän, men som man liksom "gör slut" med om ni förstår vad jag menar. Känns så konstigt, när någon man har stått väldigt nära, helt plötsligt är en person man inte ens vill hälsa på längre. Hur kan det bli så? Det är inte från ena dagen till den andra, som det kunde vara när man var yngre, utan det är en massa små-grejjer som dyker upp tills man helt plötsligt inser att den personen bara förstör för en själv, försöker få mig att må dåligt. Men det är verkligen skönt när man väl har har tagit steget...




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

...men grattis till dig som iaf tar de steget än att hålla kvar och må dåligt. de blir bara du som får betala med energi å helt fel håll. mna ska omge sig med lycka och hamoni.. :D

2010-08-26 @ 17:34:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0