Vad gott

Vår alldeles första egna tomat är mogen :) Jag vill smaka, jag vill smaka, jag vill smaka..... men vågar inte, måste vänta på Andreas. Vad kul det är att odla grejjer! Nästa sommar ska jag prova med potatis :)

Fy sjutton vilket väder det är idag, usch och fy. Sitter och dricker en kaffe med vispgrädde (lyx) och tittar ut på regnet. Vet att jag och Totti lär ut snart, men det känns ok för jag har ett ROSA regnställ :) Knäppt va, men det känns verkligen mycket roligare att sätta på sig en glad färg som rosa än den vanliga mossgröna som regnställ brukar ha. Så ser ni någon rosa person som travar runt med en gigantisk (och sur) hund i regnet så är det JAG!

Sessan är så dryg, försöker stjäla osten varje gång hon tror jag inte ser. Ni kan inte ana hur snabb hon är. Vi har förlorat många biffar och kycklingfileér till henne i våra dar.

Nu ska jag dra på mig mitt rosa regnställ och dra, sedan glider jag ner på dansen och dansar lite disco med Sabina inför discogruppen ikväll. Efter det kommer mina härliga 30 +are, som jag har längtat!

Ha en bra dag alla!

Kram




Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli grymt roligt att träffa hela gung-gänget igen med DIG i spetsen....Kram

2010-08-24 @ 11:01:30
URL: http://mariiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0