Snyggt Jennifer!

Jennifer Bodin har fixat min header, hur grym, är hon inte? Jättejättejätteduktig, Tack snälla du!

Jaha, nu drar jag igång här på blogg.se istället. Har varit i Malmö i helgen, jag och Andreas drog ned och hälsade på Niklas och Lina. Var verkligen super-skoj! Åkte över till Köpenhamn och kikade ena dagen, hängde i Malmö den andra. Jag hittade äntligen en klänning till Hannas bröllop, känns så bra. Har verkligen haft ångest, men det slipper jag nu. Rosa är den, verkligen snoffsig. Inget man kan ha bara ändå sedan, men jag gillar den. Lägger kanske upp en bild sen, har inte tagit någon än.

Imorse var jag uppe kl 6.30, skjutsade Andreas till jobbet och gick och styrketränade. Känns så himla gött!!! Jag älskar verkligen att träna, och eftersom jag måste göra det för att förhoppningsvis bli bättre så orkar jag palla mig dit på morgonen också. Vågade öka vikterna lite idag, tog 10 kilo i ben. Hahaha, vad konstigt det känns att skriva det som någonting att vara nöjd över, men jag är faktiskt det. Jag kan inte tänka på vad jag tog förrut, jag har börjat om från början nu! Jag tog 5 kilo förra veckan, så det går bättre! Recovery - here I come!

Lägger in en bild på mig och min underbara fantastiska mamma när vi åkte båt förra veckan.

Fina fina du!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Duktiga Jenfa/Jenson (som hon kallas hemma hos pappa)! Bloggen har börjat bra Lisa! Kepp up the good work :)

2010-07-29 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0