Härliga ungar!

Hur underbart är det inte med barn? Jag har haft mina två yngsta syskonbarn idag, det har faktiskt varit gaaalet kul! Hängde i boulognens lekparker och byggde vattenkanaler i sanden på Engesberg-badet. Gick jäkligt bra måste jag säga, hade lite svårt att släppa allt lekande till barnen, så jag hade en egen spade jag kunde styra upp med. ;) Har dessutom sjungit Bä Bä Vita Lamm ca 200 gånger idag, eftersom Wilma sa "till" varje gång jag var klar. Föresten, vad sjunger man efter "jag har säcken full"? Jag tror det är nånting med helgrock åt far eller nå?? Mumlar alltid lite där, hör inte vad andra sjunger heller så antar att de mumlar också. Hehe... men om någon vet, så berätta gärna! Lurade dessutom barnen att ta en timmes sov-paus vid kl 16.00, vi låg på rad alla tre. Det var nog det bästa under dagen =). Lycka till mamma att få barnen att somna vid kl 19 hihihi

Har varit nere på stan en sväng nu på kvällen och känner mig väldigt gammal när jag tycker små-tjejerna har för korta kjolar/shorts. Skum känsla, när jag var 14 var det ju inne på med hotpants och jag tyckte alla äldre var as-nördiga när de sa att vi gick ut i trosorna. Så nu har man hamnat där själv... spännande.. haha. Nej, dags att sussa lite, hoppas ni känner er lika nöjda med dagen som jag gör!

Lite bilder på mosters små-pluttar!






Kommentarer
Postat av: Bellis

Hej fina lisa! Kul att du börjat blogga. Ska med spänning se vad du har att erbjuda. Hehehe.



Ja och bä bä vita lamm har ju även jag sjungit ett antal gånger :/ så här har du fortsättningen.



Säcken full, helgdags rock åt far, söndagskjol åt mor och två par strumpor åt lille, lille bror.



puss på dig

2010-07-29 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0