Audition

Idag var det dags igen... audition till tävlingsgruppen. Alla var så söta när de kom, nervösa och peppade på samma gång! Jag och Sabina ska sitta med filmerna och anteckningarna imorgon, men vi kommer bli några fler nu. Sen får det bli stopp ett tag, men det kliar i fingrarna på mig när jag ser en duktig dansare :) Det var några som inte dök upp, som skulle komma och som jag hade sett fram emot att se, så det var jättesynd, men de som var där var jätteduktiga! Det svåra är takten, den måste finnas där, eller i alla fall att vi ser att de hör den även om de råkar göra fel ibland :) Men men, även om det är svårt att säga till elever att de inte kommer med, så kommer det fler chanser i framtiden!

Nu ska jag fika lite, jag älskar verkligen att göra det! Är inne i nån period då jag bara längtar till fika hela tiden, tror det beror på att det är så juligt och mysigt hemma :) Imorgon är städ på Uddans igen, och koreografering på högsta nivå med Sabinis! Ha det gött i det härliga vintervädret ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni ta in ännu mer dansare? Då kan ju lika gärna hela klubben tävla eftersom hälften av uddans redan är tävlingsdansare..

2010-11-30 @ 20:35:03
Postat av: Lisa Brändström

Ja, precis... hälften av alla Uddansare.... hmmm, hur räknar man då?

2010-11-30 @ 20:51:27
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Ja, precis... hälften av alla Uddansare.... hmmm, hur räknar man då?

2010-11-30 @ 20:51:41
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0