Dagens

Dagens sjukling: är jag :(

Dagens helt fantastiska: ni kan inte tro hur duktiga dagens grupper var idag! Galet bra!

Dagens dryga:
är absolut att Totti tror att han är en valp igen. Han har studsat upp och ned hela dagen!

Dagens goda:
Pappas spagettisoppa :)

Dagens mys:
fika med Agge på Sahflor´s

Dagens jag håller tummarna för:
att jag är kärnfrisk till helgen!

Dagens härliga:
tisdags-tv! Hejja Desperate, CougarTown och programmet efter jag inte kommer ihåg :)

Dagens måste (alla läsare lär göra det):
påminn er själva om minst 5 komplimanger ni har fått, eller andra positiva saker om er själva! De flesta minns bara det negativa man får höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0