Dagens


Dagens aktivitet:
alla listor inför SM är klara :)

Dagens mys:
hade en heldag med mina tjejer, shopping och lunch! Härligt!

Dagens besök:
av mamis!  <3

Dagens middag: åt jag med Andreas på bishop! Black & White, me like :)

Dagens snällaste:
pappa har haft Totti-tid :)

Dagens "aha": Nattis har lärt mig att använda spotify på Facebook. Nya möjligheter!

Dagens "oldie": Ja, det lär väl vara jag det. Varenda en verkar ha fattat det här med spotify på Facebook för typ 100 år sen :p

Dagens måste:
somna innan midnatt!

Dagens hmmmm: hur ska jag hinna det, kl är 23.45 :)

Dagens jäklar!:
jag har glömt kläder i tvättstugan!

Dagens ser fram emot:
ja, gissa? SM och avslutningen på Estraden så klart!

God Natt alla, lär rusa!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Dagens "oldie": Ja, det lär väl vara jag det. Varenda en verkar ha fattat det här med spotify på Facebook för typ 100 år sen :p



-Haha jag fattar inte det än ;)

2010-11-26 @ 09:47:14
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0