Sista veckan

Nu är det sista veckan på dansen, sååå tråkigt! Sen är det måååånga veckor innan det är januari och dags för att köra igång igen. Men jag har en hel del privatlektioner inbokat, sedan en discotävling som jag får åka på för att stilla min abstinens :)

Träningen idag gick jättebra, grupperna var superduktiga! De såg ut att ha så kul när de dansade, och det älskar jag! Både Love the way you lie och deras egna program såg riktigt bra ut! Jag hoppas de kan dansa så på SM också, det skulle vara jättekul för dem! Det är ju alltid svårare då, i en av klasserna är det över 70 st! Crazy

Nu ska jag ta en bit pizza, vi har köpt från Texas Longhorn. Jag gillar egentligen inte pizza, men den här var faktiskt god! Parmaskinka, basilika och grillad tomat. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0