En liten trötter

Idag har jag faktiskt varit lite trött och har ont i halsen nu på kvällen... hmmm, vill INTE bli sjuk! Jag som har sagt åt mina danselever att de måste vila när de känner sig trötta, så nu ska jag lyssna på mitt eget råd! Ska slappa på dagen imorgon :)

Min dag har innehållit detta:

Dagens låt:
Miracle med... hmmm, vilka är det nu då?? Ja, en discolåt jag hade på discogruppen i alla fall :)

Dagens glädje: Discogruppens energi idag - YES!

Dagens jäkla skit!! : SD i riksdagen... *kräks*

Dagens otur: Slog nästan av ena tån! Fick en byrå på den!

Dagens klantarsel: Jag som välte en byrå på tån :)

Dagens mys:
morgonpromenad i solen med Andreas & Totti

Dagens pyssel: Fixat med alla listor inför tävlingen på lördag :) :)

Dagens "jag är trött på": dom här svarta prickarna som glider förbi i ögat då och då - FÖRSVINN!

Dagens MUMS:
Gulaschsoppa!

Dagens Jaaaaaa:
Totti har typ fattat en av övningarna på kursen nu!

Dagens oro:
Tonåringar med lågt självförtroende... blir såå ledsen.

Dagens "just ja":
Andas med magen

Dagens motto: Du kan det du vill! PUNKT!


Avslutar med några suddiga bilder på Totti med kompisen Katla. Han ser så liten ut brevid henne, hehehe. Vi hade an supermysig prommis i Boulognen här om dagen.






Kommentarer
Postat av: Sabina

Dagens låt: Miracle med... hmmm, vilka är det nu då?? Ja, en discolåt jag hade på discogruppen i alla fall :)



-Cascada :D

2010-09-21 @ 21:21:04
URL: http://sabinalousie.blogg.se/
Postat av: rebban

FINA HUNDAR! KRAM

2010-10-12 @ 13:18:33
Postat av: rebban

FINA HUNDAR!syns att katla vet att du har korv i handen! ganska fotogenic! KRAM

2010-10-12 @ 13:19:54
Postat av: lovisa

Fin design!:)

2010-10-12 @ 13:31:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0