Appropå foten

Ni som känner mig vet att jag lätt kan oroa mig för saker, speciellt sjukdommar. Jag fick ett mail av en bekant igår, som ville att jag skulle kolla upp foten eftersom det bara var vätska i den ena... så att det inte är en propp! Så nu tror jag att jag har en propp! Blir så less på mig själv, men känns lika bra att kolla upp det. Jag har lite vätska i vänster fot också och har förstått att andra gravida också har varit mer svullen i ena foten, så det lugnar mig lite. Men vätskan vägrar försvinna, trots nattsömn och foten i högläge... typiskt! Är faktiskt inte sååå orolig, men lika bra att kolla upp en gång för mycket än för lite... så kan jag slappna av sedan :)

Simba har gosat med mig i soffan idag, i flera timmar. Så go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0