Barnmorskan idag :)

Nu var det dags igen, en sväng till barnmorskan. Jag tycker det är så kul att få åka dit, prata en massa om alla tankar som tumlar runt och höra lill-knoddens hjärtslag ♥ Den här gången var det extra skoj då vi fick se vårt lilla korn på UL för att kolla att han låg nedåt. Herregud vad han rör sig mycket, jag känner långt ifrån allt! Som vanligt kommer kommentaren Ojojoj, det där var en livlig krabat. Jag som sa till mina vänner idag att jag är säker på att min bebis kommer att vara såååå lugn... hehehe, men det kan ju bli så! :D

Allt såg i alla fall bra ut, hon hade inga tips på vad jag kan göra för min rygg förutom att hålla ut, så jag gör väl då då. Jag kunde ta två alvedon, så provar kanske det om jag inte får sova i natt heller. Egentligen är det inte för själva sovandets skull, det skulle bara vara så skönt att slippa ha ont ett tag.

Barnrummet är på gång, men vi har bara fått upp en tapetvåd idag innan vi kom på hur bra det är med ett tapetserarbord! Så imorgon lånar vi ett sådant, så slipper det komma så mycket tapetklister på golvet! Varje gång jag skriver tapetklister så måste jag sjunga "Tapetklister under mina skor" Hahaha, tics?

Nu ska det kikas på True Blood medan jag ligger en stund på spikmattan för 3:e gången idag. Älskar spikmattan, den gör att jag inte känner det onda i ryggen!

Ha det så gott alla!

Imorgon är det 4:e augusti... spännande datum för vissa ;)
Håller tummarna för att det kanske tittar ut ett litet pyre nånstans...



Vaaarm dag för vår lilla snutt!

Kommentarer
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Håller med, alltid lika mysigt att besöka barnmorskan. Min kära farmor berättade att ett av hennes barn var extremt livlig i magen, men från det att hon var född har hon varit lugn som en filbunke, så det behöver inte betyda något ;).



Vilken fin hund! Både jag och sambon är extremt hundkära, men vår boende/jobbsituation har gjort att vi inte kunnat skaffa någon. Längtar tills den dagen kommer!

2011-08-03 @ 22:40:39
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0