Dålig update!

Hej på er!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har såååå ont i ryggen så att det känns som jag vill kräkas. Kan inte ligga, sitta eller stå någon längre tid, så vad gör man då? Bläää! Tur att jag har spikmattan, den hjälper för ett litet tag... och gravidmassade. Jag var hos jelimassage en sväng idag och det känns ju bra för stunden i alla fall. Imorgon ska jag hälsa på kiropraktorn och se om han kan hjälpa mig lite, enligt massören har lill-skrutten i magen tryck mitt revben tokigt på höger sida. Det kan jag faktiskt tänka mig, som han pressar ut rumpan (tror jag) är det konstigt att han inte tagit sig ut genom skinnet ;)

Så dagen har varit luuuuugn... Agneta hälsade på en stund och pappa har varit här hela dagen och tagit hand om Totti. Han har burit lite kläder fram och tillbaka till tvättstugan också, så nu har alla små bebis-kläder, filtar och täcken blivit tvättade :D Sååå skönt, eftersom vi är mitt i rust så känns det bra att få sådana små-grejer klara i alla fall.

Nu tänkte jag faktiskt prova gå och lägga mig, sov bara 2 timmar i natt. Andreas har målat barnrummet föresten :D Men det ska målas en gång till och tapetseras, men det närmar sig! Tjohoo!

Torkning på G





Kommentarer
Postat av: E - 16 år och blivande mamma

Åh, man borde nog ta tag i det här med. Så att allt är klart :)

2011-08-02 @ 16:10:50
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0