Me&I Träff

Nu har jag och Liam varit på vår första date med andra bebisar och mammor och det gick hur bra som helst! Vi var hemma hos en kompis kompis (ni vet, en väninnas kompis :) ) på en Me&I-träff och det var verkligen skönt att få komma iväg och träffa lite folk. Kvällen bestod av trevligt sällskap, snygga kläder och gott fika, så det kunde inte ha varit bättre!

Liam träffade sina kompisar Kalle (2 dagar yngre) och Ellen (1 vecka äldre) och de skrek, bajsade och ammade ihop. Det är verkligen sååå kul att vi är tre st som har fått barn samtidigt, jag tror både mammor och bebisar kommer att ha en massa utbyte av varandra! Tyvärr så glömde jag kameran (pucko-jag!), det hade varit riktigt kul att få en bild när vi satt på rad i soffan och ammade tillsammmans :) Men men, nästa gång!

Liam har fått ögoninflammation på ena ögat, stackars lill-killen. Vi har köpt droppar som han ska få varje morgon/kväll och sen så baddar vi en massa med ljummet vatten. Jag tror inte Liam märker av det så mycket, förutom att han tycker det är jobbigt när vi är där och baddar hela tiden. Förhoppningsvis så försvinner det snabbt!

Nu ska jag väcka liten, det är dags för amning. Han sover så sött här brevid, men måste ju äta var tredje timme så det är hög tid nu! Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska vi ha :)

Från Me&I inhandlades äntligen favorit-byxan oxh en snygg body till. Vi beställde 2 storlekar större eftersom jag tror att dessa kläder gör sig bäst på en krypande bebis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0