God morgon!

Ja, så kan jag nästan säga, för jag och liten sov till kl 12 idag! Men lite pauser för mat så klart ;) Liam har vänt pp dygnet igen, så vi kommer inte i säng förrän 2 på nätterna nu. Haha, det är så skumt egentligen. Varje gång jag tror att NU så blir det bra, så ändras sovrutinerna för liten. Jag längtar verkligen tills när han sover på kvällarna, så jag och Andreas kan få´liten egentid. Men det kommer väl det också!

Jag har fått lite frågor om amningen och ja, jag har slutat amma nu. Det skötte sig egentligen själv, Liam ville inte ha bröstet längre och till slut fick jag knappt ut någonting när jag pumpade. Det har varit en tung period och jag har gråtit många tårar, men nu har jag accepterat det och då känns det bättre. Men det är en tid som jag och Liam aldrig kommer att ha igen, den närheten var helt fantastisk!

Idag kommer min fina vän J hit, vi har inte setts sen i sommar så hon ska få träffa Liam för första gången. jag har ju så klart berättat för honom att "tant J" finns, men nu ska de få träffas på riktigt. Hon är verkligen en av mina bästa vänner och det är så konstigt att hon inte har träffat den viktigaste i mitt liv. Men IDAG så :D

Nej, nu lär jag försöka få igång den här dagen, jag är liksom lite seg eftersom jag knappt har sovit i natt. En kaffe borde väl få fart på den här mamman!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0