Härliga juuul!

Hej hopp alla och GOD JUL!

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan med en katt i knäet och kikar på film. Igår firades julen hos min mamma med resten av familjen och det var riktigt mysigt. Linda, min storasyster som har sex barn, knep Liam direkt och sen fick vi knappt tillbaka honom. Hon är så duktig med de små, Liam bara äääälskar henne. Annars var han blyg för första gången i går, så himla gulligt! Jag vet att det kan komma i hans ålder, så det försvinner nog :) Men han var bara såååå söt!

Dagen spenderades hemma hos As föräldrar med god mat och julmys, innan älskling skulle till jobbet. Så två riktigt härliga dagar. Dock känns det lite skumt att sitta hemma på juldagen när jag egentligen brukar vara på party, men det går bra det med. Jag har ju världens finaste att spendera kvällen med!

Det här har Liam på sig idag, en skjortbody och röda chinos :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0