Men vad kul!

Idag har jag som sagt varit på uddans avslutning! Jag hoppade in som speaker och tyckte verkligen att det var superskoj, jag får liksom vara delaktig fast jag inte dansar :) Liam sov dessutom bra i natt, vaknade kl 2 för mat, sen kl 6 men då fick jag honom att somna om till kl 8, så jag var dessutom rätt pigg :)

Sen kan jag erkänna att jag tupplurade lite till efter att Liam somnat om vid 9 imorse. Det är typiskt mig, det här med att gå upp i tid för att slippa stressa låter bra, men är aldrig något jag har lyckats med ;) Tupplurar, eller naps som vi säger här hemma, är däremot min grej!

I morgon är det dags för ännu en dag med dans för att sedan avsluta med att gå ut och käka med uddans crew! Antagligen slinker det ned något glas vin eller två också, mumma!

Nej, nu ska jag passa på att vila huvudet lite medan bebis sover, har varit en röjig dag för någon som är van att vara hemma och snusa på liten :) En bild på mig innan jag åkte idag, tänk vad lite sömn kan göra.... och en locktång ;) haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0