Vilken helg!

Vi har verkligen varit igång hela helgen och jag har inte haft tillgång till att blogga så mycket. Dagarna i Östersund var heeelt underbara och vi är verkligen glada att vi åkte! Jag och Andreas har märkt en sak. Liam är inte samma bebis längre, han gråter typ ALDRIG! Det är bara om han är trött eller hungrig, annars skrattar och pratar han nästan hela dagarna. Jag vet inte riktigt när gråten försvann på kvällarna, men det är underbart! Han är en riktig go-klimp! :)

Igår sov jag, bebis och hund hos min mamma, det var så skönt att vara hos henne. Har ni tänkt på en sak? Man blir aldrig för gammal för att fortfarande längta efter att få vara med sina föräldrar. Eller hur? Liam har sovit gött i vagnen när vi har varit borta, det har funkat toppen-bra hela tiden. Nice!

Hörrni, alldeles snart är det verkligen julafton! Jag har börjat få liiite julkänslor, men ska handla alla julklappar, göra jul-godis och julstäda de här dagarna. Snacka om att skjuta upp allting till sista stund, men sån är ju jag. Det blir några roliga dagar :D

Helgen i bilder:

image description

Åka tåg



Hälsa på gammelmorfar och resten av släkten!



Vara glad mest hela tiden, här med farmor!



Mmmmm... mat......



Mormor och knubbis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0