Årets första!

Idag överraskade pappa med kräftor, helt underbart!!! Det var bara såååå gott, men lite svårt att äta eftersom man måste sitta lite framåtböjd och det funkar inte ihop med min rygg nu. Men jag ska komma på en bättre lösning nästa gång ;)

Idag går vi in i vecka 35! Härliga tider, det rullar på! Det står mest att barnet nästan är alldeles färdigt, han väger ca 2,6 kg ooch är ca 33 cm långt från huvud till stjärt. Han har det trångt där inne :) Jag har galet ont i ryggen, svårt att sitta, ligga, sova, stå och gå. Humöret börjar tryta, men det är bara att bita ihop och göra det bästa man kan. Jag planerar gärna in något litet varje dag, så att jag inte bara går och väntar liksom. Så hör av er om ni vill ses nån dag!

Idag träffade jag Bellis och Agge på lång-lunch, imorgon har jag förhoppningsvis date med mamma och på torsdag ska jag och A fira vår bröllopsdag, eftersom han jobbade när den ägde rum. Härligt! Sedan ska det ske en massa inköp till bebis också och tapeter ska bestämmas till litens rum! Vet inte riktigt hur vi vill ha än...

Nu ska jag gå och duscha varmt för att försöka få krampen i ryggen att släppa lite, sedan blir det en tur på spikmattan. Jag avslutar med en bild för att fresta er lite... mmmm vad gott det var!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0