Borta-helg!

Som ni kanske har märkt så har det varit lite tomt på inlägg över helgen... Jag har nämligen spenderat den hemma hos mamma :) Det har varit så skönt att få vara med henne, mormor var också där vilket självklart är ett stort plus! Hundarna har busat, vi har ätit god mat och spelat en hel del kort. Jag vann första kvällen, så den var absolut bäst ;)

Jag har sovit som en kratta, kornet tror fortfarande att han är Buddha och trycker på samma fläck under höger revben. Det känns som ett gigantiskt blåmärke nu :D Vid tre-tiden i natt så kände jag hur han började vända sig, en helt otrolig känsla! Trycket mot bröstkorgen släppte och allt var lugnt... i ca 3 minuter, sedan kickade lill-killen på samma revben med oerhört pricksäkerhet innan han nöjt snurrade tillbaka till samma Buddha-position! Pappas humor förstår jag :)



Bus-unge ;)


Nu är det dags för lite middag med vovven och katterna, Andreas jobbar. Det blir en micro-låda idag, är för trött för att orka något annat. Hoppas ni har haft en bra helg kära läsare!



Mamma plockade en burk med smultron åt mig, sååå goda ♥



En hundpromenad som slutade med en riktigt kalldusch! Självklart kom sommarens värsta häll-regn när mamma och Claes var ute med doggisarna. Så här blöt blir man då :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vänster revben är det här ;) hopplöst, hans storasyster orsakade smärta på exakt samma ställe :P fast jag tror mer det är livmodern som trycker mot på mig, lillkillen känns oftast längre ner.

2011-07-11 @ 08:40:57
URL: http://ericalirsjo.blogspot.com
Postat av: E - född -95 och blivande mamma

Söta magen där! :D

2011-07-11 @ 15:13:40
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: E - född -95 och blivande mamma

sv; ja jag tänkte göra likadant. Känns som det kommer funka fin fint.



Jag är i v. 33+1 nu. När har du BF? Är det första barnet? :)

2011-07-11 @ 18:18:15
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Tack för en mysig helg och en blöt mamma. Kram

2011-07-11 @ 18:21:53
Postat av: becca

tack snälla ja han är ljuvlig vår kille :-)

2011-07-11 @ 19:52:00
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0