Dagens


Dagens läsning: Innan du föder av Anna Wilsby

Dagens lovely: Kornet har sparkat en massa i 2 dagar nu :)

Dagens "oj vad jag fastnade": hittade alla mina album, åhh vad kul med kort!

Dagens outfit: mysbyxor och mammalinne, fy vad kvavt det är!

Dagens middag: Sibylla!

Dagens skratt: Totti lyckades skrämma slag på Sibyllapersonalen när de skulle ge honom en korv och han hoppar upp med tassarna i luckan och slukar korven hel ♥

Dagens saknade:
typ alla mina vänner... vad gör ni? Jag har tråkigt :)

Dagens ser fram emot: När dansen börjar. Jag hinner nog titta på alla fantastiska elever i alla fall, innan bebisen kommer! Saknar er också...

Dagens känsla: Fortfarande sorg för det ofattbara i Norge.... sååå fruktansvärt!

Dagens just nu: Sommarkrysset på tv 4! Jösses vad svåra frågor, hur kan någon lösa dem? Skriver jag med ironi...



miss you


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bebissparkar är alltid lika trevligt :). Hoppas allt är bra med dig!

2011-07-25 @ 21:09:49
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0