Fel håll!

Kornet vill inte vända sig nedåt. Nu är det många veckor kvar tills det är viktigt att han gör det, men jag inbillar mig att det skulle bli lite lättare att andas om han inte envisades med att trycka upp sitt huvud mellan mina revben :) Det känns dessutom rejält när han sparkar nedåt, som om att han ska råka sparka sönder fosterhinnan! (nu vet jag att det inte är så, men det kääääns på det viset). Som min kompis Bella sa så passande om sig själv som bebis i mammas mage: han sitter som en liten Buddha :)


Fel håll mitt lilla pyre, du ska neeedåååt....

Kommentarer
Postat av: Stina

Vill tipsa om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och 10 till ska ner under sommaren. Lagt upp ett motions och träningsschema nu som jag ska följa och hoppas på finfina resultat!! Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt nu lite smalare liv! <3 xoxo // Stina

2011-07-08 @ 13:59:51
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Bella Strömstedt

Ja min mamma tyckte att jag var jobbig och envis på slutet =) Hehehe.. puss på dig fina

2011-07-08 @ 19:27:10
Postat av: sarah

juni la sig nedåt väldigt tidigt o pressa på, det var jobbigt det med... ibland kändes det som en hand som skulle komma ut. tungt tryck var det deremot som pressa...så låt plutten vända sig då det passar=)

ps. alla problem som fanns under grav. e som bortblåsta där nu. så stå ut inte många veckor kvar nu. håller tummarna för en vecka före dat. så slipper du gå o vänta. annars e ju 5 helt perfkt!

2011-07-09 @ 12:48:49
Postat av: ..:Sarah:..

men hur går de, vänder sig lilla buddha där inne? KRAM

2011-07-09 @ 13:28:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0