Mitt i prick!

Jag har fått en prick på näsan, precis mellan ögonen. Den har vuxit en del, så idag tog jag mig till distriktsköterskan för att se om hon kunde ta bort den. Det var en blodfylld nånting som man kan få, men de gör inget åt den tyvärr :( Eftersom pricken är ofarlig får jag vända mig till citykirurgen och betala ingreppet själv, typiskt. Så jag får ha den där resten av graviditeten, såååå snyggt!

Det roligaste var att sköterskan sa så här:

Stackars dig, det är ju meningen att man ska bli vackrare under graviditeten. (!!!!) Öhhh... vad ska man svara på det då? Hahahahaha... men hon var jättegullig, berättade flera gånger hur fin jag var när jag gick fnittrande därifrån. Tur att det inte var någon annan hon sa det till, som tog det fel.



En osminkad jag och min lilla prick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0