Ojoj vad han öser på!

Flera nätter i rad så har mitt lilla korn i magen väckt mig. Han buffar, trycker och rumlar runt, så jag lär sätta mig upp och försöka ge honom mer plats. Det är jättemysigt att känna honom, men jag börjar bli riktigt öm på några ställen i magen nu efter allt sparkande :) Jag har förresten gått in i 8e månaden nu, helt galet! Om 6 veckor är bebisen "klar", men det är 9 veckor kvar tills han är beräknad att komma. Som jag längtar =) =)

Idag har jag försökt vara så still som möjligt, fogarna och jag har sagt upp bekantskapen efter gårdagen. Lite plockande har jag lyckats med, jag vill så gärna hjälpa Andreas så han inte har så mycket att göra hela tiden. Men annars är det mest soffhäng i ett väder som detta. Pappa är här och hjälper mig när Andreas jobbar, hur skulle det gå utan honom? Inte alls, troligen ♥

Nu när magen börjat bli stor så har jag svårt att äta för mycket åt gången. DET har därimot inte maken. Gissa vilken av pizzorna som är vilkens efter 10 minuter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0