sleep mutch?

Vad är det med det här att inte kunna sova? Igår sov jag typ 2 timmar på natten och en kvart på dagen idag. Jag och gos gick och la oss före kl 23 ikväll för att sova ikapp, men som ni märker så är jag vaken! Tror jag bli knäpp... :D Jag är faktiskt inte ens trött, men det kanske kommer.

Jag har ju inte berättat vad som hände igår natt! Pappa är så gullig och sover här när A jobbar natt, eftersom jag inte kan gå med Totti. Som ni säkert märkte blixtrade det och åskade helt crazy igår, och jag sov ju så klart inte. Vid 3-tiden på natten så hör jag en massa dunsar från pappas rum. Jag ropar och frågar vad han gör, och han undrar om jag inte kan ropa in katterna. Jag trodde så klart att det berodde på att de inte skulle vara ute i ovädret, men skälet var ett helt annat... pappa jagade en mus som hade tagit sig in i hans rum! Han hade sett den vid fotändan redan vid kl 1, men den gömde sig i en garderob. Tyvärr slutade det hela med att musen fick gå en för tidig död till mötes, eftersom pappa inte fick tag i den på något annat sätt... men vilken tur att han var här! Tänk om jag hade varit ensam hemma och vaknat av musen vid MIN fotända! Då hade hela området vaknat kan jag lova ;)



Det var länge sedan jag sov så här skönt...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jadu, jag har ju som sagt samma problem. Har ingen aning om varför. Det verkar vara en gravidgrej :)

2011-07-23 @ 14:59:54
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0