Uddelidudd!

Idag spenderade jag flera timmar ute hos min Agge, hon har det sååå mysigt i stugan! På hemvägen hann jag med ett besök hos mamis också, så jag måste säga att jag är rätt nöjd med dagen :)

Just nu ligger jag och hjärtat i soffan och tittar på Criminal Minds, men dagens avsnitt är såå äckligt att jag hellre tittar på datorn i stället. Kornet måste ha växt en hel del på kort tid, för det känns galet trångt i magen nu. Han buffar runt och trycker så att det känns som om magen snart ska spricka ;) Jag hoppas att han är på gång att fixera sig, det känns nästan så, ilar nedåt liksom. Jag förstår inte att det bara är 6 veckor kvar till förlossning, börjar kännas lite pirrigt :D

Jag och A kollade på Innan du föder här om dagen, en helt ok dvd men man kan inte hålla sig från att skratta lite. Men andningstekniken verkar bra, vi ska kika på den igen och så får vi fnissa oss igenom bitarna när Anna brölar som en tjur och låtsas krysta... hehehhe... det var verkligen kul!

Nej, jag ska väl ta och kolla slutet på Criminal nu, så att jag får reda på om polisen tar mördaren som slaktar sina offer och matar grisar med dem! :p hallå mardrömmarna!

Ha en nice kväll alla!



Bild från förra året

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Vi tittade också på den filmen några veckor innan det var dags. Rolig och skrattframkallande, men andningen.. det är a och o :) lycka till med förlossningen och i framtiden! Mvh Emelie

2011-07-26 @ 21:20:06
Postat av: Lisa Brändström

Tack så mycket Emelie, jag ska fortsätta att träna på andningen :)

2011-07-26 @ 21:55:22
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0