VM

Så, nu har jag skickat in anmälningarna till street-VM i Oktober som tar plats i Österrike. Jag kommer ju inte kunna följa med då heller :'( men jättekul för dansarna att få dra iväg. Är alltid lika stolt när jag ser Uddans duktiga dansare representera Sverige! Jag längtar såååå tills jag får ta med mig lill-bebis på den första danstävlingen, med stora limegröna hörlurar så klart ;)

Föresten, appropå Uddans och bebis i magen. Jag är med på en tävling på den här sidan, man kan vinna nappar med egen text på. Jag skrev in Uddans är dom bästa! så då måste jag ju vinna, eller hur ;)

Representanter från Uddans i street-VM 2011



Rutinerade BUCK




David Ivarsson (I mitten)



Nicki (till höger) åker på sin första internationella tävling :)

Kommentarer
Postat av: lina - en vanlig liten fotoblogg

hoppas det går bra för dom :)



SV: ja det var jätte gott faktiskt, mysigt cafe! :)<3

2011-07-20 @ 22:13:11
URL: http://lifeaslinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0