hormones dude!

Idag har jag känt av gravidhormonerna på riktigt för första gången tror jag. Humöret har pendlat mellan glad, ledsen, skit-arg, lycklig och känslan av att ingen förstår mig. Jag kan nästan skratta åt mig själv, men bara nästan ;)

Vi var på Baksmällan 2 nu, heeeelt sjuk film... hahahahaha... jag älskar filmer som får en att skratta riktigt hårt! Men ja, jag lyckades ju gråta lite också, kan aldrig tycka humor med djur som lider är kul, jag är på TOK för blödig för det. Men jag rekomenderar filmen, underhållande och riktigt riktigt kul!

Nu ska jag prova gå och lägga mig, har försökt sova 2 nätter nu utan några vidare resultat. Idag är det föresten 95 dagar kvar tills bebisen är beräknad att titta ut, läääängtar!!!! Både efter kornet och efter att få tillbaka min tidigare rörlighet, går inget vidare att förflytta sig med foglossning och sammandragningar ;)

Nej, god natt, tjockis ska sussa! Puss!


Kommentarer
Postat av: Bella Strömstedt

Vad fin du är Lisa =)

2011-06-03 @ 08:12:31
Postat av: Lena Wahlström

Viljken fin mage du har gumman, härligt kort. Kram

2011-06-04 @ 17:53:38
Postat av: Anonym

Viljken fin mage du har gumman, härligt kort. Kram

2011-06-04 @ 17:54:34
Postat av: Lisa Öhlin

Sötaste Lisa! stor kram på dig.

2011-06-08 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0