Midsommardagen och pigg!

Nej, det hör inte till vanligheterna, men vad skööönt det känns! Det är en riktigt bra bonus av det här med graviditeten, man slipper "dagen efter". Nu brukar jag inte bli så bakis annars heller, men lite mosig brukar man ju vara ;)

Dagen flöt på bra igår och det var skönt att få umgås med familjen och ta det ganska lugnt. Jag fick låna mammas cykel så jag kunde rulla ned och se på fin dans runt midsommarstången. Nästa år är jag i form att hänga på, då med en liten plutt :) Som jag längtar! Då kanske jag även kommer i någon snygg klänning, det här året blev det mammajeans och mammatunika ;)

Bilder togs bara med mammas kamera, men jag fick en bild på syster-yster och mig i alla fall! Hoppas ni läsare är pigga idag ni med, och känner er nöjda med gårdagen!

KRAM!

Systrarna "kisa i solen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0