Tisdag

Har antagligen ätit världens sämsta lunch -ravioli på burk. Till det serveras vatten :) Tycker ändå att det är hemskt gott, så det så! Har haft världens lugnaste dag, vilat mest och jag känner att det behövs idag. Snart ska jag en sväng till sjukgymnasten för lite akupunktur, sedan är det dags för en date med Rebecka. Vad kul det ska bli! Jag satt ute i solen nyss, men det var så kallt när molnen skuggade hela tiden så jag gav upp. Ser dock att det är sol igen nu, hinner ut en sväng till ;)

Köpte faktiskt en gravidkudde på Lidl igår - 149 kr! Måste säga att jag sov mycket bättre med den än med 3 olika kuddar för att stötta upp knän och magen. Tack för tipset pappa!



Jag & Rebban på min 27-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0