tröst

Har en fruktansvärt dålig dag med min foglossning... kan inte gå eller sitta nu sedan jag gick en sväng på stan. Därför tröstar jag mig med mjukglass och strössel, det förtjänar jag :) Så håller vi tummarna för en bättre morgondag!

Tiden på stan var toppen, åt luch med mina gravida vänner och en liten Ester på 1 år :) Det är så skönt att få prata med andra som också är insnöade på allt som händer i kroppen just nu :) Tog tyvärr ingen bild då, men ni får kika lite på min Simba i stället som låg och gosade med husse på soffan. Han fick också lite glass :O






Kommentarer
Postat av: wilma

Dem är så sööta!! <3

2011-06-11 @ 21:45:39
URL: http://wilmuttsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0