vart ta vägen?

Nu är det gaaalet rörigt överallt! Jag har väl berättat att vi håller på att sortera och organisera om här hemma? Mitt i allt så rev Andreas min graderob, slängde ut alla kläder och började bygga på nya garderoben... vilket han inte hann klart med ikväll. Vi kom också på att vi inte har köpt någon inredning heller, så det lär inhandlas imorgon. Så läget just nu är alltså att alla mina kläder är överallt! Jag har ju dessutom typ 100 (känns det som) andra påbörjade projekt som ligger i högar här hemma. Så om det är någon som vill komma och hälsa på är ni inte välkomna ;)

Föresten, har ni byggt Ikea-möbler förrut? Jag tycker det är kul, men får ju liksom inte hålla på nu så Andreas bygger i stället. Snacka om galet arg make! Garderobsväggar rasar om varannat, svärorden haglar innefrån sovrummet och saker och ting kastas ut i hallen. Kan man någonting annat än att skratta lite i smyg? Hihihihihi... Tålamod är INTE Andreas starka sida :)



Så här avslappand har jag verkligen inte sett älsklingen idag!

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Hur gick det med garderoben

2011-07-01 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0