Angels

Sofias Änglar är faktiskt ett bra program, jag hade inte sett det tidigare men kikar lite nu. Blödig som jag är så gillar jag alla sådana program där det slutar med lyckotårar ;)

Imorgon ska jag till läkaren och kika på magen, har haft ont så de ska kolla det lite. Det känns jätteskönt, i stället för att jag ska gå och oroa mig. En tjej jag pratade med idag sa att hon hade ont, för hennes bebis sparkade på livmodern även fast hon inte kunna känna det. Med tanke på hur kornet rörde sig så skulle det kunna stämma här också :)

Jag går på akupunktur för ryggen, och efter det brukar jag belöna mig med god lunch på Sahflor´s. Hur god soppa har inte de??? Fantastiskt!!! Tack vare dem är jag alltid sugen på soppa, jag ska lära mig att göra det själv snart. För er som inte vet, så lagar jag typ aldrig mat (Andreas är min kock ;) ) men soppa vill jag verkligen kunna!

Ja, just ja, nu när jag kommer ihåg det. Kan ni som har bloggar kommentera är ni gulliga, för jag har inga adresser kvar eftersom hårddisken rastat. Vill gärna ha några att läsa, so give me!

Oj, Desperate har börjat! Det vill jag inte missa! Ha det gött alla!



Snart tävling, jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Hej gumman.

Hör av dig till mig när du varit till hälocentralen, allt reder sig.

Idag har Claes gjort en god soppa på bara grönsaker, Mums,

Kram ps. snart fixar du soppan ds.

2011-03-15 @ 21:26:22
Postat av: Lena Wahlström

Hej gumman

Jag har nyss skrivit till dig men vart tog det vägen?

ätit en god grönsakssoppa idag som Claes gjort, snart gör du också det.

Kram

2011-03-15 @ 21:28:42
Postat av: Lena Wahlström

har nu skrivit två ggr, Kram

2011-03-15 @ 21:29:37
Postat av: lina

Det här min och linneas blogg :)

http://linaochlinneas.blogg.se

2011-03-16 @ 08:48:26
URL: http://linaochlinneas.blogg.se/
Postat av: Alexandra Lindström

Här är min :) Dåligt med uppdatering nu men kanske börjar skriva mer sen :)

Postat av: sanna sundberg

http://sannajjosefin.devote.se

2011-03-16 @ 21:02:50
URL: http://sannajjosefin.devote.se
Postat av: frida

Jhar en blogg. Har inte skrivit så mycket, har precis börjat. Men det här är min bloggadress: fridasoderman.blogg.se

2011-03-21 @ 07:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0