data-krångel

Min hårddisk har rasat :( På min nya dator! Men nu har jag sådan tur att pappa är här, så jag kan låna hans :)

Jag är fortfarande sjuk, börjar kännas rätt drygt nu faktiskt! Jag hoppas på bättring till morgondagen :) Natten spenderades hos mamma, mormor sov också kvar så vi käkade jättegod mat och spelade kort. Jag vann, känner mig rätt nöjd faktsikt!

Totti sov brevid mormor nästan hela natten, men eftersom vi är hemma nu så får jag säkert tillbaka min bed-buddy ikväll. Hittade ett foto på pappas dator som han tog tidigt en morgon. Niiiice!

Ha det gött alla, ni blir det CSI Miami!


Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Vilket härligt kort

Mysigt att ni var här. Kram

2011-03-02 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0