Just ja!

Jag har ju en blogg :) Det har varit några jobbiga dagar på jobbet, så jag har inte riktigt haft någon lust att skriva. Men nu är jag tillbaka!

Tävlingen i lördags gick riktigt bra, så himla kul att se alla fantastiska dansare! Vi fick en hel drös med pokaler, 19 st tror jag, vilket är riktigt bra på en rikstävling. Men det bästa var att de flesta var så otroligt positiva och gav varandra bra energi, jag älskar sånt! Det gör sådan skillnad och det blir så kul för alla runt omkring!

Victorious tävlade i street grupp -11 år för första gången, och de vann! Tidigare har de bara tävlat i disco. När vi pratade om det idag, så sa de så här:

DE: -Ja, men det var ju väntat.

JAG: Va? Vaddå väntat?

DE: Ja, men vi vinner ju liksom jämt, så vi förstod det ju innan.

JAG: öhhh (tappade talet helt)


Kul att storhetsvansinne kan utvecklas redan hos 9-10:åringar ;)

Bara för att de var så roliga, så får de vara med på bild! Jag missade tyvärr prisutdelningen, men får se deras glada ansikten här i stället :)


Foto: Fredrik Berggren

14 feet kom 3a i 12-15 år, jättekul för dem!!!!



foto:Lina Haglund

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vad säger man. Småskitarna <3

2011-03-29 @ 09:25:49
Postat av: wilma

Heej! Lisa vad skulle vi dansa för dans på discot på fredag hip hop eller disco grupp?Jag kunde komma ändå för jag skulle sova hoss Zandra nästa helg!



kram kram wilmutt <3

2011-03-30 @ 14:50:09
URL: http://wilmuttsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0