Nu har jag ju berättat för de flesta...

så då känns det skönt att få skriva att jag och Andreas väntar en liten bebis. ♥ Det är fortfarande så overkligt, och jag är lite orolig fortfarande, men jag håller tummar och tår att allt går som det ska. Jag är i vecka 15 nu och jag och Andreas lyssnade på kornets (som bebisen kallats från dag 1) hjärtslag idag :) Jag har hört det en gång förrut, det är en otroligt häftig upplevelse!!! Vi var hos barnmorskan Eva, som har privat mottagning, en riktigt mysig kvinna! När vi lyssnade så hörde vi hur barnet sparkade hela tiden, Eva sa att det var ett av de vildaste barn hon har varit med om... Oj, då... haha, hur ska de bli? Lik mig antar jag ;) Jag förstod direkt är det är en disco-dansare som redan nu börjat träna kickar och splitthopp :D

Det har varit så jobbigt att ha vetat men inte pratat om det, vi fick reda på det redan i vecka 3 eller 4, så vi har hållt på hemligheten länge... och det är INTE min starka sida. Fast det har varit skönt också, att berätta när man verkligen känner sig redo för det. Tyvärr har jag tidig foglossning, som försvårar mitt jobb en del, men det går bra som vi gör nu och jag hoppas det håller hela vägen till september.

Bloggandet har blivit lite lidande av det här, dels har det varit konstigt att inte skriva om något så stort och dels har jag har somnat i soffan varje kväll innan kl 22 efter intensivt ätande ;) Men nu är jag piggare igen, skönt att tröttheten har gett med sig!

Just nu spelar Brynäs, så jag lär slå ihop datorn och heja på dem lite. De kanske hör mig genom tv:n, hehe.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: emma

gud vad roligt, grattis till er :)

2011-03-15 @ 00:03:17
URL: http://emmawredh.blogg.se/
Postat av: Emma R

GRATTIS igen.. Det här går jättebra, och du får försöka att se foglossningen som en possitiv smärta, även fast det kanske inte är det lättaste!



Du, nu har vi köpt vagn, och ni får jättegärna komma och titta, känna och provdra med liten Venla inuti, jag är SUPERnöjd, till och med en kort, tjock och klen Emma orkar bära den lätt som en plätt i och ur bilen. Så, den rekomenderas!



Kram till dig!

2011-03-15 @ 19:13:47
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Om du vara visste vad jag tycker det känns härligt att bli mormor igen. Kramar till er från mamma och snart mormor, allt går så fort.

2011-03-15 @ 19:47:28
Postat av: Tove Falk

Hej.

Vilka fantastiska nyheter, ett stort grattis till hela familjen!

Vilken fantastiskt spännande resa ni har framför er, att få en liten bebis är det bästa som finns :)



Ta hand om dig.



Kramar från Tove, Niclaes och Iris

2011-03-15 @ 23:37:00
Postat av: Madde

Längtar oxå <3 Du har en underbar tid framför dig gumman <3

2011-03-16 @ 08:52:24
Postat av: ..:Sarah:..

tjoooo

2011-05-24 @ 13:01:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0