Rebban-mys och massage!

Idag har jag varit på massage igen, jätteskönt... ELLER INTE! Min rygg är i kramp och Jenny skulle försöka lösa upp det, det gick väl så där. Det beror på foglossningen, kroppen balanserar fel liksom, plus att jag måste kasta mindre med huvudet. Hehe, tack för det disco-träningarna!

Efter massagen åt jag soppa med pappsen innan jag hälsade på Rebecka i Sandviken. Det var längesedan vi sågs nu, och vi hade mycket att prata om :) Vi tog även en promenad i myrsteg med hundarna, dock lite för snabbt för mig känner jag så här i efterhand.

Egentligen skulle jag ha träffat Hanski ikväll, men jag och kornet måste vila så det får bli en annan gång :) Vi hann prata ikapp lite på telefon i alla fall. Kvällen har spenderats i soffan, vilket känns heeelt ok. Nu blir det en sväng på spik-mattan, god natt alla!




Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Hej gumman, funkar spikmattan? Kram

2011-03-25 @ 16:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0