tacos i solen

Idag har det varit ett underbart väder! Efter en tripp till Skutskär för att hjälpa pappa lite hemma, så tog jag en sen taco-lunch i solen på framsidan. Det var heeeelt underbart, somnade till en stund till och med :)

Pappa bor ju här nu, och det är skönt att slippa vara själv när Andreas är borta jämt och ständigt. Jag har haft riktigt svårt att gå idag på grund av fogarna, jag höll nästan inte på att ta mig till bilen. Såå drygt, och jag är bara i vecka 17! Hoppas verkligen inte att det blir värre alltså, jag vet sådana som hamnat i rullstol :O Men det ska inte jag! Annars märker jag inte av kornet nånting, har bara känt den lilla en gång... jag hoppas pyret mår bra. Snart ultrljud, åhh vad jag längtar!! Jag tror allt kommer att kännas mycket mer verkligt då, och jag hoppas verkligen att kornet mår fint.

När pappsen är här så får jag dessa fina grönsakstallrikar till maten :) Trevligt, eller hur.



Andreas var hemma en snabbis i helgen, som ni ser är det fler än jag som saknar honom ♥



Blir ingen bild på mig, känner mig trött och ful. Hatar att inte få slinga håret, det känns så ofräscht! Eller får och får, det är ett val jag har gjort för att kornet ska slippa dessa starka kemikalier. Jag vet bara en till gravid som inte gör det, de andra slingar på som förr... jag tvekar lite, det skulle vara skönt att få känna sig fin i håret också. Dilemma....

Kommentarer
Postat av: wilma/wilmutt

Vilken dans ska vi dansa i gruppen på discot!



kram kram

2011-03-31 @ 15:21:28
URL: http://htp//wilmuttsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0