shopping

Badrumsrust nästa! Nu är nästan allt bestämt, valde klinker idag - I love it! Det kommer vara vitt och liksom bronsfärgat, ni får nån bild om typ 3 veckor när allt är klart :O

Jag gillar att killen på Kakeldesign får ett panikslaget uttryck över sig när jag kliver in, hihihihi. Jag har haft en del frågpr, och jag glömmer liksom bort att vänta på svar innan jag frågar nästa grej för att jag är så ivrig. Han brukar oftast vara helt svettig när jag går därifrån, men idag var jag lite lugnare. Han fick bara visa mig en drös olika badkar innan jag till slut bestämde mig för att behålla det jag redan har. Så kan de gå!

Har varit på lunch med härliga väninnor idag, de var tvungna att gå till dansen, jag hade kunnat sitta kvar några timmar till fast vi varit där redan 2 h. Men det var tur att vi gick, annars hade jag aldrig hunnit med allt som jag skulle göra. Hittade en fin-fin kavaj på Gina som jag ska ha på festen på lördag, den satt verkligen bra så nu har jag äntligen en kavaj som jag trivs med. Dock kunde jag inte välja färg, så det blev båda ;)

De är snyggare med uppvikta armar




en matchande väska inhandlades också...


och en vit pocho till sommaren :)



Det känns skönt med lite nya vårgrejjer, uppiggande för mitt glåmiga jag :) Nu ska det smörjas med lite brun utan sol så blir jag en ny Lisa till morgondagen!

Ciao!

Föresten! Varför är nästan alla mammakläder så tantiga? Eller gulliga? Tips på snygga mammakläder motages gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0