Utveckling

Dansarna blir bara bättre och bättre, de som verkligen vill! Det är så kul att se när de tar till sig det jag har sagt och utvecklas, det är en sådan kick! Det enda tråkiga är att jag inte kan dansa med dem, utan bara står där, men tjejerna dansar åt mig så att jag kan ta del av deras dansglädje :) Vänta bara tills foglossningen är borta, då kommer jag inte vara stilla en sekund!

På lördag är det tävling, ni kan inte förstå hur mycket jag längtar!!! Jag tycker de flesta är rätt taggade och kommer kunna prestera sitt bästa och ha kul, bara de verkligen vill! Jag försöker förmedla hur viktigt det är att de ger all sin energi på golvet, markerar, lyssnar på musiken och DANSAR! De får inte bara göra steg, för få försvinner så mycket...

Fler och fler släpper fram dansen nu, så det ska bli så kul att se deras glädje på golvet!!! På lördag smäller det!!!



Ska bli kul att se dessa tjejer, de såg bra ut i par idag på träningen, och eftersom de tävlar i star så har jag inte sett dem i action sedan SM. Bilden från Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0