världens snällaste

Efter maten fick jag ett galet sug på persilja och frukt. Kom på att jag inte ätit varken frukt eller grönsaker idag, så det är väl inte så konstigt. Vad gör Andreas då? Jo, åker och handlar frukt för 160 kr! Go-hjärta, jag är såå glad att jag har honom! Vi hinner inte ses nå mer i helgen nu, för vi jobbar om varandra, sen åker han till skolan i två veckor. Hur ska jag klara mig??? Pappa kommer hit och hjälper mig med Totti och lite annat, som tur är har jag ju världens bästa farsgubbe ;) Vi ska dessutom ner till Hallstahammar och tävla nästa lördag, så jag har lite att stå i. Nästan hela dansskolan åker, så det blir fullt upp! Ni kan inte förstå hur kul det är med tävlingar, jag lääääängtar :)

I min fruktsallad har jag haft:

Banan
Päron
Passionsfrukt
Vindruvor
Apelsin
Plommon
Persika

Gott, eller hur :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0