Härlig torsdag!

Just nu sitter jag och gungar vaggan medan lilleman sysslar med allt utom att sova :) Det funkar bäst om jag inte tittar på honom utan håller på med något annat, som att blogga. Annars ska han visa sitt missnöje ;)

Idag har mammagruppen varit här på lunch, så himla trevligt! Liam sov mest så jag fick lite tid till de andra bebisarna. Annars pysslar man mest med sin egen :) De börjar bli så lika alla små, de där veckorna i mellan dem är inte så tydliga längre. Till och med Liam som var så liten ser ut att passa in i skaran ;)

Appropå min lilla skrutt, så har han varit lite seg med att lyfta på huvudet när han har legat på mage. Jag tror inte riktigt att han har förstått grejen, utan han försökte mest kravla framåt eller så rullade han över på rygg. Men nu så har det släppt och han verkar tycka det är kul. Så himla söt min lilla guldklimp! Det händer så sjukt mycket hela tiden, idag kom han till exempel på att han kunde hålla i fötterna på skötbordet. Så nu gör han inget annat :)

Älsklings-prins!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0