Full rulle!

Idag har det varit full fart! Föräldrargrupp, dans, mat, natta bebis, bygga garderob och planera namngivning + 30-årsfest. Ungefär hundra saker snurrar i mitt huvud just nu. Och en sak skulle jag vilja fråga er om. Vad har man för kläder till en liten pojke på en namngivning? Har ni några förslag? Jag är fortfarande trött då bebis vaknar varannan timme, men vi ska kolla om han behöver öka styrkan på sin medicin för refluxen. Kanske är det som stör?

Jag tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nu, jag kan ju prova somna i alla fall. Vem vet, kanske är det ikväll det vänder? Man kan ju hoppas, eller hur! Jag fick föresten hem lite recept på smakportioner utan mjälk med med gluten idag, så det ska provas imorgon. Spännande!

Föresten så har jag strykit ett par saker på önskelistan som jag vet om redan! Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0